Ruilen en retouren

Wil je ruilen of retourneren?

Geen probleem! Je retour dient eerst online aangemeld te worden. Begin met het invullen van je ordernummer en postcode, geef aan welke producten je wilt ruilen/retouren en ontvang een bevestiging per mail. Je kunt je ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je direct na je bestelling van ons hebt ontvangen.

RUILEN & RETOUR BELEID

Artikelen kunnen geruild/geretourneerd worden binnen 14 dagen na aankoop indien de kaartjes nog bevestigd zitten aan de producten en de producten niet zijn beschadigd.

Retourkosten zijn voor de koper. Lees hier onze algemene voorwaarden. 

Wanneer je een artikel wilt terug sturen die je in de winkel hebt aangeschaft kan je contact opnemen met onze klantenservice. Neem contact met ons op via telefoon, chat of e-mail.

Wanneer je het product dat je hebt gekocht wilt omruilen dan is de snelste weg via de winkel. Onze specialisten ruilen het producten graag voor je om en kijken wanneer je dat wenst mee voor de juiste maat. Ben je voornemens om naar de winkel te komen dan loont het om vooraf te kijken of het product op voorraad is. Dit kan je doen door te bellen met één van onze specialisten.

 

RUILEN? HIER WAT TIPS

Ruilen voor een grotere maat? Een nieuwe helm zit op het begin vaak wat strakker. Deze gaat naar verloop van tijd wat meer naar je hoofd zetten. Geef ze wat tijd... Binnen een uur dragen, zullen ze al wat meer voelen en zitten zoals bedoeld.

Snel ruilen? Je hebt je gewenste product het snelst als je deze direct bestelt en je het huidige product retourneert via het bovenstaande formulier. Het scheelt tijd als we direct het gewenste product naar je kunnen opsturen en het vergroot de kans dat jouw product nog beschikbaar is.

Gewenste product niet beschikbaar? Neem contact op met ons team, die kunnen je precies vertellen wanneer het product weer wordt aangevuld.